ویدیو/ یحیی آل اسحاق؛ بانکمرکزی تعدادی از وظایف نظارتی را به اتاقهای بازرگانی واگذار خواهد کرد و این موضوع فرصت خوبی است تا اتاقهای بازرگانی با بانک مرکزی همکاری عملیاتی داشته باشند.
اعضای اتاق بازرگانی ایران در نشست صمیمانه با رئیس کل بانک مرکزی دغدغههای خود را مطرح کردند و محمدرضا فرزین نیز ضمن استقبال از دیدگاههای فعالان اقتصادی، بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر دو طرف تاکید کرد.