ویدیو/عطاالله اشرفی اصفهانی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: اسنپبک در چند ماه اخیر بیش از ۸۰ درصد یک جنگ روانی بوده است و باعث ایجاد نوعی ترس میان مردم شد.
ویدیو/ علی شهیدی، معاون مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: صندوقهایی تشکیل خواهد شد تا ارز را از میان مردم جمعآوری کند و محل مصرف منابع صندوقها نیز خرید اوراق مرابحه ارزی باشد.
ویدیو/ محمدعلی دهقان دهنوی؛ رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: راهاندازی تالار دوم ارز عمده تزاحم سیاستهای ارزی و سیاستهای تجاری را برطرف میکند و انگیزهای برای توسعه صادرات است.
ویدیو/ کورش پرویزیان، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی گفت: در شرایط جنگ و تحریم نباید درباره ارز بیاحتیاطی کرد و آن را به یک شرایط ناپایدار سپرد و حتما باید برنامههای کنترلی مناسب برای ارز تنظیم شود.