28 خرداد 1402 - 20:44
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفتگو با ایبِنا:

عرضه ارز در مرکز مبادله به ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو رسید/ تخصیص ۱۵۸ میلیون یورو اسکناس ارز به نیاز‌های خدماتی

عرضه ارز در مرکز مبادله به ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو رسید/ تخصیص ۱۵۸ میلیون یورو اسکناس ارز به نیاز‌های خدماتی
عرضه ارز در مرکز مبادله ایران از آغاز به‌کار (۲ اسفند ۱۴۰۱) تا امروز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲، به ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو رسید.
کد خبر : ۱۵۱۹۶۴

مسعود توکلی؛ سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا، بیان کرد: از ابتدای آغاز به‌کار (۲ اسفند ۱۴۰۱) تا امروز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲، عرضه ارز در مرکز مبادله ایران به ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون یورو رسید که ۸ میلیارد و ۵۰ میلیون یوروی آن معامله شد.

 

وی افزود: در این مدت ۹ میلیارد و ۳۹۸ میلیون درهم عرضه شده که ۷ میلیارد و ۶۳۱ میلیون درهم معامله شده است.

 

توکلی تاکید کرد: بزرگترین عرضه‌کنندگان این مرکز، پتروشیمی‌ها و شرکت‌های تابعه ایمیدرو بودند که به ترتیب ۳ میلیارد و ۳۵۶ میلیون و ۲ میلیارد و ۸۵۹ میلیون یورو عرضه کردند.

 

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران افزود: در تالار حواله نیز تا کنون ۱۵۸ میلیون یورو تخصیص ارز خدماتی صورت گرفته که حدود ۷۰ میلیون یورو از آن به سرفصل ارز مسافرتی پرداخت شده است.

ارسال‌ نظر
captcha