17 خرداد 1402 - 20:20

نحوه دریافت وام ودیعه مسکن

نحوه دریافت وام ودیعه مسکن
نحوه دریافت وام ودیعه مسکن
کد خبر : ۱۵۱۴۳۲
ارسال‌ نظر
captcha
سردار
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
چرا رقم وام تصیح نشده وام شده تهران 200تومن پس چرا مبلغ قدیم رامیزند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
سلام حتما باید پیامک بیاد یا همون پیغام ثبت نام که میگه به بانک مراجعه کنید کافیه؟
حامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
چراماشهرستانیابایدباتهرانیاتفاوت داشته باشیم درصورتیکه شهرستانهای شمالی به دلیل توریستی بودن کرایه هاشون سرسام اورشده وباتهران برابری میکنه اخهچهل میلیونوچیکارمیتونن بکنن مستعجرهای اینجااول یکم اماربگیریدبعداین مبلغ وامهاروبزارید
RezaMahdavian
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
سلام ‌‌
من ۲۲سال اجازه نشینم با چهار فرزند باید چکار کنم راهنماییم کنید فرزند چهارم ۱۴۰۰/۶/۳۱ میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
سلام
اگه وام ودیعه مسکن بگیریم برایطرح ملی مسکن ثبتنام کرده باشیم مشکلی پیش نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
سلام من سال 1401 در یکی از کلانشهرها 70 تومن وام ودیعه مسکن گرفتم امسال میتونم با توجه به اینکه مبلغ وام بیشتر شده بقیشو بگیرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
سلام
وقت بخیر
وام ودیعه ضامن نمیخواد چون راجبه ضامن چیزی نگفتید
اسحاق
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
خیلی خوب
مادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
به جوانان زمین ویلایی رایگان و وام برای ساخت باسودکم داده شود
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
با سلام وقتی وام گیرنده کسر از حقوق داره چرا باید دوتفر دیگر ضامن کسر از حقوق بیاره در صورتی که کسر از حقوق ضامن بازنشسته فقط به افراد درجه یک داده میشود بعد دو نفر کارمند رسمی از کجا بیاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
لطفا به دانشجویان وام بدهید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
برای کسانی که دوسال پیش گرفتند وتسویه کردنند وام تعلق میگیرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
سلام برای وام مسکن مدارک صاحب خانه لازم است
اگه ضامن بخواد. ماکه نداریم..چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
ضامن هم میخوان؟ماکه نداریم چیکاربایدبکنیم؟
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
سلام منکه باپنجاه سال سن مستاجرم بادوتابچه وبدون کدرهگیری بایدچیکارکنم
ابراهیم ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
سلام اگر می‌شود به جای ضامن سفته یا از سهام عدالت استفاده کرد خو ب بود با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
بله مراحل کامل وجامعست ماپارسال گرفتیم فقط ۲تاضامن هم میخواد کارمندرسمی چه شاغل چه بازنشسته ویاضامن که جوازکسب معتبرودسته چک داره
محمد رضا بیات
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
سلام من مستاجر هستم برای وام ودیعه مسکن ضامن ندارم باید چکار کنم
عصمت سلطانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
باسلام
وخسته نباشیدجاده سیمان ساکن هستم وام برای پول پیش خونه لازم دارم
باتشکر
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
سلام خسته نباشید بالاخره این وام ودیعه ۱۴۰۲ مبلغش ۲۰۰ میلیون میشه یا نه
سیدحسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
من که رفتم ثبت نام کردم کافینت بهم گفت ممکنه شش ماه طول بکشه تا بخواد پیامکش براتون بیاد تا به الان هنوز هیچگونه پیامکی برام نیومده یعنی اگه ظرف 15 روز برامون پیامک نیومد یا پیامک اومد ولی هیچ بانکی اعتبار نداشت باید چیکار کنیم صبر کنیم یا دوباره برا ثبت نام اقدام کنیم؟
سامان عبدالله تبربزی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
باسلام
وام برای این میخوام تشکیل خانواده بدم
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
سلام ،توروخدافکری به حال ضامن کنید،ضامن نداریم برای فرزندآوری ووام مستأجر ی قبلی به زورضامن پیداکردیم،یارانه یاسهام عدالت ضامن بشه قبوله،خواهشا
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
کسی ک چند سال پیش این وام و گرفته میتونه بره تسویه کنه و دوباره بگیره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
چرا یک نفر که در روستا فقط زمین داره واومده در شهر نباید از وام اجاره استفاده کنه آیا قیمت زمین در روستا با کلان شهر برابر است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟