24 بهمن 1400 - 14:51

توضیح بانک ملی ایران درباره اختلال موقت سامانه های مبتنی بر پیامک

بانک ملی ایران ضمن پوزش از مشتریان گرانقدر، به اطلاع می رساند در پی قطع سرویس ارسال پیامک برخی اپراتورها، سرویس ها و سامانه های مرتبط با پیامک بانک ملی ایران دچار اختلال موقت خواهد بود.
کد خبر : ۱۳۰۵۹۱
لوگوی جدید اخبار بدون عکس بانک ملی ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در پی بروز این اختلال، دسترسی به سامانه هایی نظیر بام و... که از سرویس پیامک استفاده می کنند، برای مشتریان تا زمان رفع مشکل از سوی اپراتور با اختلال همراه است.


بانک ملی ایران از صبوری و بردباری مشتریان محترم قدردانی می نماید و به اطلاع می رساند در اسرع وقت و رفع اختلال سرویس اپراتورها، دسترسی به سامانه ها به حالت عادی باز خواهد گشت.

ارسال‌ نظر
captcha
پریا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
۲
ایا بعدا اس ام اس ها می اید یا کلا اس ام اس های مربوط به ان روز نمی اید
کاظمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
۲
چرا پیامک تراکنش برامون نمیاد
یداله جوان مرد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
۴
لطفا زودتر رفع اشکال کنید سپاس
بيژن
Switzerland
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
۵
سلام
چرا سليت بانك ملى باز نميشروو سامانه بام فعال نيست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
۱
چرابانک ملی سودهارو واریز نمیکنه
پروین صالحی فرد جونقانی
Turkiye
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
بام من انجام نمیشه
م الف
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
بابا بخدا شورش و دراوردین با این سیستم بانکیتون
Reza Taji
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
سلام. دوستان برای شما هم سامانه بام و پیامک بانک ملی قطع شده و کار نمیکنه؟؟؟ از ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ غیرفعال شده!
شراره مرجانی
Germany
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
چرا اس ام اس تراکنشها نماید؟

چرا چک تضمینی خوابوندم به حسابم دیروز اول وقت و قرار بود امروز بیاد به حسابم، نیومده؟

چرا در سامانه بام، فقط کارت جاریم نمایش داده میشه و بقیه کارتهام قابل دسترسی نیست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
چراپیامک وام کارت اعتباری ما نمیاد یه هفته‌ای میشه صامن دادم
علی
Germany
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
با سلام-چرا اینترنت بانک ملی از کار افتاده؟ تا کی این وضع ادامه دار؟
Sama
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
چرا پیامک تراکنش نمیاد؟!
از طرفی بام هم قطعه...اصلا دسترسی به هیچی نیست
جوانشیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
پیامک ها کلیه بانکها برای من میاید غیر از پیامک های بانک ملی و به بانک مراجعه کردم میگوید پیامک شما فعال است و مشکل از خط شما هست با همراه اول هم صحبت کردم مشکل از طرف انها نبود واقعا نمیدانم چکار باید کرد
Ma
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
سلام علت اینکه پیامکهای واریز وبرداشت بانک ملی نمیاد چیه؟
درهمراه بانک هم گردش حساب فعال نیست
بیات
Netherlands (Kingdom of the)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
سلام ، من از بله استفاده میکنم ، ارسال پیامک بانک ملی مبنی بر ارسال رمز اینترنتی مختل هست و این پیامک برای من نمیاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
لطفا رسیدگی کنید کارم اینترنتی هست